Klacht: Geen zending, geen geld terug

op 21 december 2017 over Adidas in de categorie Sportmerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 22-11-17 bestelling geplaatst voor de sinterklaas op 2 december. Op 1 december gebeld waar zending blijft, gingen ze uitzoeken. Op 4 december weer gebeld, dat ik de zending niet meer hoef en mijn geld terug wil. Vandaag 21 december nog steeds geen geld terug, telefonisch min half uur wachten, vandaag helemaal niet meer te bereiken. Mail, whatsapp, duurt minimaal 4 dagen voor reactie. En allemaal gaan ze het uitzoeken, doorgeven, onderzoek instellen…..bla bla..waardeloze service dit bedrijf!!!

Gewenste Oplossing:

Over Adidas zal ik niet meer tevreden worden, eenmalig bestelt en bestel daar nooit meer wat, wil nu alleen mijn geld nog terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adidas

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adidas nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cwt