Klacht: geen wisselgeld gekregen

op 06 augustus 2016 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vandaag dus 6 augustus 2016 iets gekocht bij kruidvat. Samen was het 30.05. Ik geef 2 brieven van 20. De kassa jongen vraagt als ik nog 5 cent heb. Ik geef 5 cent. Dus ik wacht op 10 euro terug en de bon. Hij geeft de bon zo dat ik denk dat 10e er onder zit. Er zit dus niets.. Bijna meteen vraag ik bij kassa 10 euro terug. Maar niet. Morgen gaan ze bellen als er 10e extra in de kassa zit.
UPD:
vandaag het geld terug gekregen. Ongelooflijk maar eerlijk. Eigenlijk verwachtte ik van kruidvat niet. Prettig verbaasd. Maar pas altijd op bij de kassa en check meteen!

Gewenste Oplossing:

Ik mijn 10 euro wel krijg terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

Reactie van de melder van de klacht Ekaterina van den Dries

9 maanden geleden - Opgelost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ekaterina van den Dries