Klacht: Geen wifi op Smart tv

op 08 mei 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Ik heb in 2013 een Samsung Led smart tv gekocht bij BCC Osdorp, Amsterdam
Type UE40ES6100
Toen had ik internet met een router via Online.nl
Alles deed het prima, ook de apps. Ik Ben na een tijd overgestapt op Telfortglasvezel, er Kwan een monteur installeren en nog steeds was alles functioneel. Ik kreeg na een paar maanden Netflix en na een tijd begonnen de problemen. Ik kon steeds weer mijn wifi code invoeren als Ik de smart hub Wilde gebruiken. Volgens Telfort lag het niet aan de router maar aan de tv. Gebeld met Samsung support, die konden mij niet helpen, ze gaven aan dat ze het niet wisten. Dus maar voortgesukkeld door Elke keer de code opnieuw in te voeren als ik op internet tv of netflix Wilde kijken.
Nu is er sinds afgelopen woensdag geen mogelijkheid meer om uberhaupt de wifi code in te voeren. De tv herkent niets meer, geen internet verbinding volgens de tv, mijn Wifi werkt verder prima op mijn mobieltje. Ipad en PC. Dus Telfort vindt weer dat het niet het probleem is van de router.
Weer Samsung gebeld , nou zeggen ze dat de wifi module in de tv vervangen moet worden door Hun monteur. Voorrijkosten € 100,00 plus nog de module en arbeidsloon.
Ik kan dit niet betalen, dit lijkt mij een storing die zij gratis be horen te verhelpen
Ik vind het een slechte klantenservice van Samsung. Ik zie op het internet dat heel veel klanten deze klacht hebben met de smart tv uit deze serie.
Ik vind dat deze tv gratis vervangen moet worden ik heb nu al zo Lang dit probleem. Van alles al geprobeerd met instellen , bv. Ip adres, dns server, niets werkt. En een Lan adapter of een kabel geeft niet altijd resultaat volgens de reviews. Wat moet Ik nou, Ben wanhopig

Als Ik een andere tv krijg of gratis monteur

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sambal53