Klacht: Geen wifi, geen telefoon

op 08 oktober 2016 over Fiber Nederland in de categorie Alles-in-1

Totaal pakket afgesloten. Wifi werkt alleen op de I-pad. Kunnen alleen op de laptop werken (internet) via de mobiele telefoon. Wij kunnen niet gebeld worden maar zelf kunnen we wel op de vaste lijn. Het is een groot zootje. Erg vermoeiend. Fiber Nederland is zeer slecht te bereiken, je staatheel erg lang in de wacht. Als je je klacht medlt dan doen ze daar achteraf nietsmee. Wij willen het contract opzeggen maar datkan niet volgens hen. Oo neehoezoniet. Wij krijgen toch niet warvoor we wel betalen. Overigens is de KPN goedkoper. Als alles naar behoren werkt zouden wij nietzeuren, maar het moet mogelijk zijn om van contracten af te komen als de leverancier niet voldoet. Zo is welmakkelijk om klanten houden. Al dat soort bedrijven zijn. Uile uitzuigers. Wij hebbenslijtdat we weggegaanzijnbij deKPN, want die helpen je wel. Wij zijn waatschijnlijk in eenmooi verkooppraatje getrapt. Jammer maar waar.

Met vriendelijke groet

Wij zijn pastevreden als alles naar behoren werkt, zowel de tv, telefoon als het internet. Wij kunnen niet zonder qua werk en studie.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fiber Nederland

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fiber Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door frankdillen