Klacht: Geen waarschuwing op het arm roeiapparaaat

op 20 juni 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Ik zat op het Toestel Fietsen met de Hand en wilde de stoel instellen op stand 3
maar wat ik niet wist is dat de stoel eraf vliegt
De stoel is eraf gereden en ik ben heel hard op mijn billen gevallen en heb nu last van mijn onderrug en billen door die val
De medewerkster had alleen oog voor de stoel en niet voor mij en wist mij te vertellen dat ik de volgende keer maar niet op de stoel moest zitten om de stand in te stellen maar dat heb ik nu zelf ook ervaren .ik vind haar optreden niet wat je van een Basic- Fit personeel mag verwachten en was boos dat ik niet erover kon praten.

Ik ben tevreden als er op het apparaat een waarschuwing komt en dat als er een ongeval is dat er eer eerst om de persoon zijn toestand zorg wordt gegeven.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 21 juni 2016 om 07:58 geantwoord

Beste Remus,

Bedankt voor je bericht.

Wat vervelend om te horen dat je van een apparaat bent afgevallen. Ik snap dat het vervelend is als de medewerkster jou niet naar behoren hebt geholpen.

Als je voor mij het tijdstip en de club hebt waar dit is gebeurt dan zal ik een melding hiervan maken bij haar manager. Jij kan dit mailen naar social@basic-fit.com.

Alvast bedankt en hopelijk is de pijn snel weer weg.

Dustin van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Remus John