Klacht: Geen waarschuwing datagebruik buiten Europa bundel

op 18 mei 2016 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 11 mei gebruik gemaakt van de Eu bundel bij Youfone.

Hoewel ik een datalimiet heb ingesteld via My Youfone moet ik toch ongeveer 8 euro bijbetalen op mijn Eu bundel.

Pas midden in de nacht kreeg ik een waarschuwing dat ik 70% van de bundel had verbruikt.

De Eu bundel is pure misleiding. Het werkt niet! Alles loopt via KPN en heeft een tijdsachterstand van een halve dag.

Youfone deed op mijn klacht zeer arrogant. Ik moest het zelf maar in de gaten houden.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag mijn 8 euro terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 19 mei 2016 om 16:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Reactie van de melder van de klacht Pippo

1 jaar geleden - Dit antwoord van Youfone is rond uit bedroevend! Staat qua klantvriendelijkheid en logica niet voorop in Telecomland. Misleidende Eu bundel, bedoeld om snel bij te verdienen zonder meerwaarde voor de klant.

Alle klachten die gemeld zijn door Pippo