Klacht: Geen voucher

op 30 mei 2021 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben zeer ontevreden en dat is omdat ik vorig jaar jullie tegemoet ben gekomen om voucher te nemen zodat jullie geen geld terug hoefde te geven en nu andersom kan het niet dus u begrijpt dat ik nooit meer daar aan toe zal geven en altijd mijn geld zal terug moet hebben dat is dan jammer voor jullie nu moet ik iets nemen en extra voor betalen en dat ik al bijna 400 euro kwijt ben voor 2 tickets en nu vragen jullie nog eens 145 euro in een woord schandalig ik vind dit echt triest voor woorden. En dan te bedenken dat je in januari/ februari voor €80 een retour per persoon betaald dat is 160 euro nu zou mij dat €519 euro gaan kosten.
Ik hoop dat het als nog kan worden opgelost

Vrgr Cm Vink

Gewenste Oplossing:

Als ik nu als nog een voucher kan krijgen zou ik hel blij zijn.
Het gaat om L7BGGS
Cm vink
[email protected]

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hoefeizer42