Klacht: geen voorrang verlenen, stopbord genegeerd,te hard gereden.

op 08 augustus 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Gisteravond om 23.20 reed ik op de kruising Slimstraat recht tegen over het terras van het cafe t centrum 7 augustus 2016.
Ik zag de bus met hoge snelheid de kruising naderen, de blonde vrouwelijke chauffeur gaf geen enkele blik naar links, zij sneed mij af terwijl zij moest stoppen voor een stopbord! Ook moest zij mij voorrang verlenen. Zij reed zo hard door dat ik klem voor de bus stond, ik had nog 1 cm. over voordat mijn auto frontaal werd geramd. Zij heeft mij gezien maar plaatste de bus gewoon voor de bushalte en reed daarna verder, ik ben zogeschrokken dat ik niet uit durfde te stappen, ook stond er een boze oassagier op in de bus en dreigde naar mij om achter uit te rijden!…

Ik wil dat deze vrouw op haar gedrag wordt aangesproken en berispt.
Ook wil ik excuses van haar of jullie maatschappij,een buschauffeur heeft zich wel aan de verkeersregels te houden, zeker als je passagiers vervoerd, zij mogen zich niet gedragen als hufters in het verkeer.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Beste Erica, Allereerst excuses voor het ervaren ongemak die je hebt gehad gisteravond. Niet leuk om te lezen dat je gisteravond bijna een aanrijding hebt gehad met 1 van onze bussen omdat je geen voorrang kreeg. Spijtig dat je dit hebt ervaren. Ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Klachten over het rijgedrag van onze chauffeurs nemen wij uiterst serieus. Ik zou graag nog iets meer informatie willen hebben zodat ik je klacht intern kan doorgeven. In welke plaats is dit gebeurd? Heb je misschien ook het lijnnummer gezien van de bus? Zodra ik deze informatie heb ontvangen geef ik je klacht door aan de desbetreffende vestiging waar het verder wordt uitgezocht. Wij passen wel altijd hoor en wederhoor toe met onze chauffeurs. Met vriendelijke groet, ^LH Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 02 september 2016 om 14:42 geantwoord

\"Klachten over het rijgedrag van onze chauffeurs nemen wij uiterst serieus. Ik zou graag nog iets meer informatie willen hebben zodat ik je klacht intern kan doorgeven. In welke plaats is dit gebeurd? Heb je misschien ook het lijnnummer gezien van de bus? Zodra ik deze informatie heb ontvangen geef ik je klacht door aan de desbetreffende vestiging waar het verder wordt uitgezocht. Wij passen wel altijd hoor en wederhoor toe met onze chauffeurs\".

Gevraagde informatie vooralsnog niet ontvangen. Klacht wordt daarom afgesloten. ^DK

Alle klachten die gemeld zijn door renesch2151970