Klacht: Geen voorrang verlenen

op 28 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

bij een wegversmalling op de vastenavondkamp straat te Venlo heeft de chauffeur van lijn 80 kenteken 00-BHP-6 mij geen voorrang verleend
dit terwijl de verkeersborden duidelijk en onmisbaar zijn
als ik niet op tijd had afgeremd had grote consequenties kunnen hebben

Gewenste Oplossing:

Ideaal zou zijn dat de chauffeur(s) zich aan de regels houden, de verkeersregels gelden tenslotte niet alleen tijdens het behalen van het rijbewijs.dit geldt voor ons allemaal
nou zal dit in de praktijk niet haalbaar zijn, een officieele waarschuwing daarin tegen wel
er zijn tenslotte levens bij gemoeid

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste Fonz, Wat een vervelende situatie heb je meegemaakt met lijn 80. Heb je voor mij de richting waarin deze bus reed (staat meestal op de voorkant van de bus). Heb je voor mij ook het tijdstip en datum waarop dit is gebeurd. Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Fonz1980

1 maand geleden - Het tijdstip was rond half vier De eindbestemming weet ik niet maar de bus reed in de richting van centrum Venlo Dit heb ik ook telefonisch doorgeven aan de klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 28 september 2017 om 16:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Fonz1980,

Ik begrijp uit je aanvulling dat je al contact hebt gehad met ons per telefoon. Je klacht wordt dan doorgezet naar de regio, zodat de chauffeur wordt aangesproken op dit incident.

Omdat het al via een ander kanaal is afgehandeld, sluit ik bij deze melding.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2wIz51S.

Met vriendelijke groet,
^WB
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Fonz1980