Klacht: Geen voorrang verlenen

op 28 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

bij een wegversmalling op de vastenavondkamp straat te Venlo heeft de chauffeur van lijn 80 kenteken 00-BHP-6 mij geen voorrang verleend
dit terwijl de verkeersborden duidelijk en onmisbaar zijn
als ik niet op tijd had afgeremd had grote consequenties kunnen hebben

Ideaal zou zijn dat de chauffeur(s) zich aan de regels houden, de verkeersregels gelden tenslotte niet alleen tijdens het behalen van het rijbewijs.dit geldt voor ons allemaal
nou zal dit in de praktijk niet haalbaar zijn, een officieele waarschuwing daarin tegen wel
er zijn tenslotte levens bij gemoeid

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste Fonz, Wat een vervelende situatie heb je meegemaakt met lijn 80. Heb je voor mij de richting waarin deze bus reed (staat meestal op de voorkant van de bus). Heb je voor mij ook het tijdstip en datum waarop dit is gebeurd. Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Fonz1980

1 maand geleden - Het tijdstip was rond half vier De eindbestemming weet ik niet maar de bus reed in de richting van centrum Venlo Dit heb ik ook telefonisch doorgeven aan de klantenservice

Arriva

Heeft op 28 september 2017 om 16:33 geantwoord

Beste Fonz1980,

Ik begrijp uit je aanvulling dat je al contact hebt gehad met ons per telefoon. Je klacht wordt dan doorgezet naar de regio, zodat de chauffeur wordt aangesproken op dit incident.

Omdat het al via een ander kanaal is afgehandeld, sluit ik bij deze melding.

^WB
Arriva Webcareteam