Klacht: geen volledige bestelling ontvangen

op 26 augustus 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

een folio csse bij u gekocht en op woensdag 24 aug.het toetsenbord
ontvangen,maar verder wser niets.Hopenlijk kan u bedrijf er voor zorgen
dat de rest ook wordt bezorgd.Ik heb tenslotte voor het geheel betaald.
Vr.gr. F de Vries ,Buitenpost

Gewenste Oplossing:

Als alls binnen is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 27 augustus 2016 om 08:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Foppe,

Dank voor uw bericht.

Ik zie dat uw bestelling conform levervoorwaarden (1-3 werkdagen) is geleverd.
De bestelling is besteld op 22 augustus en geleverd op 24 augustus om 11:17.

U heeft besteld een tablet-case oftewel tablet-hoes voor 7-8 inch tablets.
U heeft exact geleverd gekregen wat u besteld heeft.

Vertrouwend erop u hiermee voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd.
Heeft u vragen of opmerkingen? Neem gerust contact op met ons.
Mijn collega's of ik helpen u graag verder.

Met vriendelijke groeten,

Sander van de Buurt
Servicemanager
Koopjedeal.nl
E. info@koopjedeal.nl
T. 0320-417539

Alle klachten die gemeld zijn door Foppe de Vries