Klacht: Geen verzenfbewijs

op 04 oktober 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb begin juli de schoolboeken van mijn dochter bij een accespoint afgeleverd, ik kreeg geen verzendbewijs ik heb er nog om gevraagd, maar ik kreeg er geen was niet nodig of mogelijk, ik vond t maar vreemd, tja en nu zit ik dus wel met een probleem hè, ik ontvang een factuurvan niet ingeleverde boeken of ik ff 200,-euro wil betalen?!!
Maarja ik heb ze bij t accespoint in schiedam ingeleverd zo rond 12juli en verzendbewijs was en kreeg ik dus niet, kan dit nog op 1 of andere manier nagekeken worden zodat ik iddink kan laten zien dat ik t opgestuurd heb? Want ik heb geen 200 euro en heb aangenomen dat jullie weten hoe t moet
Gr Cher

Ik ben niet alleen tevreden maar spring een gat in de lucht als jullie iets vinden waarmee ik kam bewijzen dat ik t bij jullie afgeleverd heb

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

1 maand geleden - Goedemorgen, Onze excuses voor de vervelende ervaring. Kunt u aangeven bij welk UPS Access Point u het pakket heeft ingeleverd en op welke datum dit gebeurd is ? Alvast bedankt, Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Reactie van de melder van de klacht Chertje

1 maand geleden - Het was op donderdag 13 juli bij locatie schiedam zuid Gr Cher

Bericht van UPS

1 maand geleden - Goedemorgen, Bedankt voor uw bericht. Kunt u ons ook de volgende informatie doorsturen: • De naam en adres van het UPS access point • het volledige bestemmings adres van uw zending Met deze informatie gaan wij e.e.a. verder voor u uitzoeken om dit probleem zo spoedig mogelijk voor u op te lossen. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team. Voor al uw UPS Access Point zendingen kunt u ook contact opnemen met onze Klantenservice via 020-5040500

UPS

Heeft op 09 oktober 2017 om 11:59 geantwoord

Goedemorgen,

Helaas hebben wij geen aanvullende informatie mogen ontvangen met betrekking tot uw klacht.
Zonder deze informatie is het voor ons onmogelijk uw klacht op een correcte manier in behandeling te nemen
en af te handelen.

Mocht het probleem met de zending nog niet zijn opgelost, dan verzoeken wij u om contact op te nemen met onze klantenservice
via 020-5040500, zij kunnen u in dit geval verder helpen.

UPS Social Media Team

Heeft op 10 oktober 2017 om 07:15 geantwoord

Ik heb wel de aanvullende informatie verstrekt! Voor t weekend al 2 emails zelfs nl
Fortunaweg 72, 3113 Schiedam
Dat is t adres van afgifte
En bestemmings adres
Postbus 14, 6710 BA, Ede

Reactie van de melder van de klacht Chertje

1 maand geleden - Bestemmingsadres: Iddink Postbus 14, 6710 BA, Ede Afgifte punt Ups UPS klantencenter Fortunaweg 72 3113AN Schiedam

Alle klachten die gemeld zijn door Chertje