Klacht: Geen verzendlabel

op 06 oktober 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb net een pakket betaald, maar toen ik terug wilde gaan van de betaalpagina naar de winkel sprong er een scherm weg, wat waarschijnlijk het etiket was. Heel vervelend. Ben nu mijn geld kwijt en ga er morgen over bellen. Ook geen etiket te vinden in geen van de bijlagen. Wat een slechte start zeg van zo’n groot bedrijf. Ik ben bang dat het de tweede keer ook fout zal gaan.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn etiket krijg en mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 09 oktober 2017 om 12:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Nogmaals onze excuses voor deze vervelende situatie. Wij hebben u inmiddels een email gestuurd met het verzoek om aanvullende
informatie door te sturen.

Zodra wij de informatie binnen hebben zullen wij e.e.a. checken en zullen wij onze uiterste best doen om de kosten zo spoedig
mogelijk aan u te crediteren.

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team.

Voor al uw UPS Access Point zendingen kunt u ook contact opnemen met onze Klantenservice via 020-5040500

Alle klachten die gemeld zijn door Daphne108