Klacht: geen vervangend vervoer

op 13 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Zondag 12 juni lijn 123 Made Breda 18,24u. Bij kruispunt Wagenberg gaat de bus kapot. Na wat heen en weer gebel door de chauffeur, merken wj op dat de bus niet te repareren is. Ons wordt door de chauffeur niks verteld. Een medepassagier vraagt wat er aan de hand is en of ervervangend vervoer geregeld is. Antwoord van de de chauffeur ‘nee er komt geen vervangend vervoer dus het gaat nog wel even duren, jullie moeten een uur wachten op de volgende bus. Chauffeur was zeer onvriendelijk. Zeer slechte service van arriva

Ik zou het prettig vinden als er in het vervolg weer zoiets is, dater gecomuniseerd wordt met de passagiers en dat er vervangend vervoer komt. De klantvriendelijkhied van arria is ver te zoeken. Verder wil ik dat de chauffeur aangesproken wordt oo zijn gedrag en eventueel geld terug.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 13 juni 2016 om 10:31 geantwoord

Hallo Diny,

Bedankt voor je bericht. Uit je klacht maak ik op dat de chauffeur op een andere (betere) manier had kunnen communiceren. Daarom stuur ik deze klacht door naar de teammanager in de regio, zodat hij dit voorval nader kan onderzoeken en met de betreffende chauffeur kan bespreken.

Wellicht kom je in aanmerking voor geld terug bij vertraging. Meer informatie daarover vind je in deze link: https://www.arriva.nl/zuidholland/service-contact/veelgestelde-vragen.htm

We bieden je onze excuses aan voor het ervaren ongemak en de opgelopen vertraging afgelopen zondag.

^DK
Webcareteam Arriva