Klacht: Geen verrassing voor jarige kleinzoon

op 02 oktober 2017 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn kleinzoon heeft zijn verjaardagskaart ontvangen met een voor ons onbekend jongetje op de voorzijde!
De bevestiging die we ontvingen was wel zoals op gegeven.

Gewenste Oplossing:

Ik verwacht dat deze fout zo snel mogelijk wordt hersteld en hem alsnog de goede kaart toestuurt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 03 oktober 2017 om 13:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Thea,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd maar vooral vervelend dat de verkeerde kaart is bezorgd. Ik vermoed dat er iets niet goed is gegaan in de printerij. Wij zullen hier een melding van maken. De juiste kaart wordt vandaag alsnog kosteloos voor je nagestuurd, aangezien die te leuk is om niet te ontvangen! Voor het ongemak hebben we ook een volle stampzkaart t.w.v. €2,50 aan je account toegevoegd. Indien je nog het kaartnummer hebt van de verkeerde kaart (deze staat rechts onder achterop de kaart) dan zorgen we er ook voor dat de verkeerde kaart alsnog op het juiste adres wordt bezorgd. Bedankt alvast voor je reactie en nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak. We hopen dat je kleinzoon alsnog een onvergetelijke verjaardag heeft gehad! Met vriendelijke greetz, Katia

Alle klachten die gemeld zijn door theavaarties@gmail.com