Klacht: geen vermelding in papieren en digitale tekefoonboek

op 28 april 2016 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn telefoonnummer”0546865886 en e-mailadres joopisrael1941@gmail.com staan na de overstap naar Caiway niet meer vermeld in de telefoongidsen en boeke. Graag herstellen. Mijn klantcode is 1362452.

Gewenste Oplossing:

Als het weer vermeld is

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 29 april 2016 om 11:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw Israel,

Na het telefonische contact dat we zojuist hebben gelegd hebben we u kunnen helpen met het aanzetten van de vermelding in de gids.
Hiermee wordt u vanaf heden weer vermeld in zowel de papieren en digitale gids. We hopen uw klacht hiermee naar tevredenheid verholpen te hebben.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Zjaedsely
Caiway Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Joop Israel
x