Klacht: geen vergoeding wegens overboeking

op 17 september 2017 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

Wij boekten een vliegreis van FORTALEZA Brazilie naar AMSTERDAM bij KLM. KLM laat de reis van FORTALEZA naar RIO de JANEIRO uitvoeren door vliegmij GOL. GOL kwam iets later aan, dus was het hardlopen om op tijd bij de incheckbalie voor KLM naar AMSTERDAM te komen. Toch keurig op tijd gehaald, maar wat zien we daar…….. Er staan 53 mensen bij de KLM incheckbalie die niet mee konden i.v.m. overboeking door KLM. Ik kon dus ook niet mee. Wij allen moesten dus 24 uur wachten om de volgende dag mee te kunnen. Ik vroeg dus de wettelijke vergoeding aan bij KLM, maar KLM zegt nu doodleuk dat het komt door GOL dat ik niet meekon, dus moet ik de vergoeding maar bij GOL aanvragen. Volgens mij klopt hier niets van, ik heb bij KLM geboekt en niet bij GOL. Dat zij de vlucht door GOL laten uitvoeren is niet mijn zaak.

Wanneer ik gewoon de vergoeding ontvang die er voor staat.

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door willem29095701