Klacht: Geen verbinding en slecht behandel bij klantenservice van fiber

op 20 mei 2016 over Fiber Nederland in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanmiddag kwam de monteur ons installeren, wij kregen geen uitleg of een beschrijving van hem. Hij was geen minuut weg of we hadden geen telefoon, tv, radio en internet. Ik ben bij mijn buurman gaan bellen en werd onbeschoft door een medewerker van Fiber te woord gestaan, toen zei ik dat ik mijn abonnement bij hen opzeg. Dat kan niet u bent voor 24 maanden een contract of u moet nu 800 euro betalen. Ik heb mijn oude provider Ziggo gebeld en ben nu weer terug bij hen. Telefoon kan even duren, want Fiber had een zooitje gemaakt. Ook zei de medewerker van Ziggo dat wij nu nog kosteloos kunnen overstappen

Gewenste Oplossing:

Wanneer Fiber dozen naar óns stuurt om hun apparatuur naar hen te sturen en dat wij van het contract van hen af zijn, wij hebben niets getekend

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fiber Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fiber Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wiellie