Klacht: Geen verbinding

op 17 mei 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Beste,

Naar een aantal keren met medewerkers van tele2 te hebben gesproken,ook de technische dienst, is mijn probleem nog steeds niets opgelost. Nu heb ik voor de derde keer een simkaart gekregen maar het probleem is nog steeds niet opgelost,heb totaal geen netwerk verbinding en krijg continu voicemail als ik naar het nummer bel. De simkaart is al in diverse toestellen geprobeerd, maar telkens het zelfde resultaat. Nu een aantal maanden verder ben ik er wel klaar mee,heb wel de kosten, maar niet de lusten. Ik zou graag van u bedrijf een tegemoetkoming zien aangezien ik al maanden geen gebruik kan maken uw diensten. Mijn voorstel is dan ook om vanaf uw kant met een nieuw toestel te komen waar dan wel hopelijk ik gebruik kan maken van uw diensten. Onze andere dochter heeft ook een abonnement bij tele2 waar wij totaal geen problemen mee hebben. Zojuist met een van u medewerkers (Dennis) contact gehad en die zeer zijn best heeft gedaan om dit ook op te lossen, maar helaas kon ook hij niets betekenen. Ik hoop op een passende oplossing.

Groet
John Stam

0651899721

Met een hele goede oplossing. Ik zou willen dat u een toestel aanbied met simkaart met hetzelfde abonnement. Wij hebben maandelijks onze betalingen voldaan, maar er niets voor gekregen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Klikklak