Klacht: Geen vaste buslijn meer vanaf Brunssum naar Maastricht!

op 15 oktober 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Geachte heer/mevrouw,
Met ons en met nog meer mensen in Brunssum zijn we boos over de genomen plannen (dienstregeling) van Arriva!!
Vanaf 11 december 2016 is er geen vaste lijn meer, was lijn 51(Veolia) van Brunssum naar Maastricht!
We rijden al enkele jaren met een frequentie van 3x p/week naar Maastricht en nu komt er vanaf 11-12-\’16 een nieuwe lijn 56 met een grote omweg over Hommert/Vaesrade naar Valkenburg.
Na een overstap bij station Valkenburg vertrekt een lijn 4 alweer met een omweg via de Geusselt en de wijk Wittevrouwenveld naar Maastricht. Dus de reis duurt nog langer als voorheen met de lijn 51 van Veolia! Dat was al een 1 uur en 15 min.
Door het busvervoer in tijd en minder opstapplaatsen slechter te maken zullen vele mensen de vlucht weer nemen naar de auto.
En dat was net niet de bedoeling van de desbetreffende persoon de heer P.van der Broeck op het provinciehuis!

Als er weer een snellere busverbinding komt tussen Brunssum en Maastricht en visa versa!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 15 oktober 2016 om 19:52 geantwoord

Beste,

Niet leuk om te lezen dat je vanaf 11 december langer onderweg bent van Brunssum naar Maastricht. De dienstregeling is al klaar maar ik heb je feedback doorgestuurd naar de betreffende regio zodat je feedback ter evaluatie gelezen kan worden.

^MR
Webcareteam Arriva

Heeft op 16 oktober 2016 om 18:28 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,
Wij vinden het al best dat de feedback is doorgestuurd ter evaluatie naar Arriva.
Dank hiervoor!
Helaas, een oplossing voor het probleem is echter nog niet geboden door Arriva, op momenteel qua passagiers aantallen wel de meest en drukste lijn 51 van Veolia!

Alle klachten die gemeld zijn door chendr