Klacht: geen uitlevering

[email protected] op 16 november 2014 over Gave Actie in de categorie Deal-Sites

ik wacht al bijna drie weken op de uitlevering van de battery cases maar krijg maar niks binnen. heb herhaaldelijk gemaild maar krijg daar nu ook geen reactie meer op. Volgens gave actie zouden ze uitgeleverd zijn maar heb nog steeds niks binnen

als ik ze in huis heb ben ik tevreden

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Gave Actie in behandeling genomen

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gave Actie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gave Actie

Heeft op 18 november 2014 om 20:41 geantwoord

Beste Teresa, Je bestelling is reeds uitgeleverd, maar via briefpost. Hierdoor niet traceerbaar. We zullen morgen je bestelling opnieuw versturen. Met vriendelijke groet, Ken Turfboer - Gave Actie

8 jaren geleden - ik wacht geduldig af

8 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Gave Actie beoordeeld.

[email protected]

Heeft op 21 november 2014 om 20:11 geantwoord

heb de verkeerde artikelen ontvangen. heb nu een mail hierover gestuurd en ben in afwachting van antwoord van Gave Actie
Heb nogmaals een mail gestuurd maar krijg geen reactie. Heb gebeld met de klantenservice maar ze willen dat ik eerst het pakketje retour stuur en dan pas gaan ze kijken wat ze doen. Hier ben ik het niet mee eens. Als ik de juiste spullen krijg zal ik het pakketje pas retour sturen. Het is niet mijn fout dus zij zouden dit op moeten lossen

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - ik heb nog steeds geen reactie ontvangen en zit nog steeds met een verkeerd artikel!!!

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - Ik heb gevraagd of ik gebeld kan worden aangezien ik geen mail kan ontvangen wegens een storing bij de provider. Tot op heden nog niks gehoord!

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - IK HEB NOG STEEDS DE GOEDE BATTERY CASE NIET ONTVANGEN EN KRIJG OOK TOTAAL GEEN REACTIE OP MIJN MAILTJES! BAH, SLECHTE ZAAK!

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - WAAROM DOET KLACHT.NL NIKS?

Alle klachten die gemeld zijn door