Klacht: Geen uitkering op mijn AOV

op 19 september 2017 over Klaverblad verzekeringen in de categorie Verzekering

Ik heb mij op 8 mei 2017 ziek gemeld bij mijn AOV verzekering van Klaverblad. De zgn. onafhankelijke controle arts heeft na een gesprek met mij aangegeven dat ik opnieuw zou worden opgeroepen na 3 mnd.
Ik heb een burn out cq overspannenheid. Ik zit er helemaal doorheen.
En dit gedoe met Klaverblad helpt ook niet echt goed voor je gezondheid.

Nu vraagt Klaverblad mijn medisch dossier bij mijn huisarts op, maar de huisarts wil deze niet afgeven omdat hij dat wettelijk niet hoeft te doen daar er vertrouwelijke informatie tussen patiënt en arts in staat.
Klaverblad keert niets uit beroept zich op het feit dat er geen gegevens komen terwijl de controle arts aangeeft dat ik na drie maanden weer moet komen en er dus daadwerkelijk iets met mij aan de hand is.
Ook schrijft Klaverblad dat ik volgens de polis niet ben verzekerd voor psychische aandoeningen, terwijl ik daar wel voor verzekerd ben . Ik heb bij het afsluiten van deze verzekering juist hier op gelet.
Klaverblad betaald niets uit en geeft de schuld aan mij, want de huisarts wil geen gegevens verstrekken.
Ik betaal de premie gewoon door, want ik wil toch mijn recht halen.

Ik ben tevreden als ik mijn afgesproken uitkering van de AOV Klaverblad krijg en een dik excuus van Klaverblad met name van mevr Reijntjes.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klaverblad verzekeringen over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door i.dezwaan