Klacht: Geen uitbetaling

Opeens zag ik, helemaal onderaan de mail van Cash4ladies, dat mijn “accountscore” te laag is en dat ik dus geen cent meer voor het klikken krijg. Het blijkt dat men nu dus niet alleen moet mailklikken, doch ook offertes aanvragen, banners aanklikken, ingaan op aanbiedingen, aanmelden op nieuwsbrieven, enz. Aangezien daar mijn interesses niet liggen, besloot ik dan maar te stoppen met Cash4ladies. Ondertussen had ik EURO 17,20 bij elkaar verdiend en ik vroeg om uitbetaling. Wat schetst mijn verbazing dat dit NIET kon! Omdat mijn “accountscore” te laag is!! Zoals ik het dus bekijk, zijn het gewoon dieven! Voor deze EURO 17,20 heb ik gewerkt! Het volgende heb ik hen gemaild:

Bericht van op 12/01/2014 16:47
Ik vind het geen manier van doen, van jullie: Nu heb ik een te lage accountscore om een vergoeding te ontvangen voor het “mailklikken”. Ook heb ik een te lage score om een uitbetaling aan te vragen! Bijna elke mail van jullie klik en lees ik. Moet ik mij nu echt abonneren of inschrijven op een of andere nieuwsbrief?! Dingen aanvragen die mijn interesse totaal niet hebben?! Werkelijk! Ik heb hier geen woorden voor!! Ik wens, binnen 2 weken, een positief bericht van jullie retour over deze kwestie. M.v.g. Mevr. J.v.d.P.

Ik kreeg het volgende antwoord:

Bericht van admin op 16/01/2014 12:34
Beste J. v.d.P,
Op het moment dat de accountscore onder de 5,5 is heeft Cash4ladies de bezoeker meer betaald dan de adverteerder aan Cash4ladies. Om de website draaiende te kunnen houden is het het doel om dat te voorkomen. Om deze reden is zelfs het meedoen aan gratis acties noodzakelijk om al onze leden te kunnen uitbetalen. Activiteit wordt extra beloond met een hogere vergoeding per click. Wij kunnen hier helaas geen uitzondering op maken.
Met vriendelijke groet, Suzanne Broersma.

Hierop reageerde ik met:

Bericht van op 16/01/2014 16:22
Duidelijk. Dan heb ik bij deze geen interesse meer in klikken voor Cash4ladies, ik zal me dan ook afmelden. Die 17 euro die ik “verdiend” heb, zal ik dus als verloren moeten beschouwen? šŸ™ nou, bedankt!
Wel ga ik mensen inlichten over hoe het nu eigenlijk werkt, want dat men perse ook op advertenties moet reageren en abonneren op nieuwsbrieven . . . . DAT is over het algemeen dus NIET bekend!
M.v.g. Mevr. J.v.d.P.

Tja, ik was zeer teleurgesteld
en heb dus ook niets meer van Cash4ladies vernomen!

Heel simpel:
Ik zou graag MIJN verdiende geld willen ontvangen!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cash 4 ladies

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cash 4 ladies nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door missdutch