Klacht: Geen twee week bedenk tijd gehad

op 10 september 2016 over Fiber Nederland in de categorie Alles-in-1

ik heb geen twee week bedenktijd gehad om over te stappen want hun zouden het stop zetten bij ziggo dit was hun met telefoon wel gelukt maar niet met TV en internet nu had ik hun proberen te bellen en te vragen of mijn telefoonnummer ook weer terug kon omdat ik in een schuldhulpverlening zit en niet dubbel kan betalen daarop zeiden ze van dat dat niet mogelijk was ik vervolgens weer gebeld en gezegt dat hun er twee week over moesten doen om alles bij ziggo weg moesten halen en dat het niet gelukt was met alles dus nu heb ik telefoon van hun wat niet werkt en internet en televisie bij ziggo als ik alles had geweten dan had ik dit nooit gedaan ik wil net als andere klanten twee week bedenk tijd hebben want dan was dit niet gebeurd omdat ik nog niet kon overstappen.

Als ik mijn eigen nummer weer naar ziggo terug kan krijgen dit gaat om het telefoonnummer 0595_402829 en wil het stop zetten bij fiber.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fiber Nederland

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fiber Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Benmel