Klacht: geen tv signaal

op 10 juli 2016 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

na 3 x bellen nog niet opgelost

Gewenste Oplossing:

als signaal weer binnenkomt

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Caiway

8 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Langkamp, Allereerst vervelend dat de storing na meerdere malen bellen nog niet opgelost is. Ik heb de melding die u voorheen bij ons heeft gedaan nagekeken en zie dat er vanmiddag, 11 juli, een monteur bij u op locatie is geweest. Mijn vraag aan u is of de storing na het bezoek ook daadwerkelijk opgelost is? Wij wachten uw antwoord af. Met vriendelijke groet, Alex Caiway Webcare Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 12 juli 2016 om 14:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Langkamp,

Wij hebben nog geen reactie van u ontvangen, wij hebben daarom telefonisch contact met u gezocht om te bevestigen dat de monteur de storing heeft kunnen verhelpen. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken, wel hebben wij een voicemail bericht achtergelaten.

Mocht u onverhoopt toch nog een storing ervaren dan kunt u ons dat telefonisch laten weten op 088-2249111 of doorgeven via een reactie op deze klacht.

Voor nu zullen wij deze klacht als afgehandeld beschouwen.

Met vriendelijke groet,

Jeanine
Caiway Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door tukker68
x