Klacht: Geen TV – geen service

op 22 juli 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen zaterdag (15-07) is TV signaal verdwenen.
Tele2 gebeld, Aantal stappen doorgenomen blijkbaar TV KASTJE kapot.
Nieuwe verstuurd.
Woensdag pakketje opgehaald en …. zit een nieuwe MODEM in.
Alweer Tele2 gebeld. Alweer hetzelfde stappen doorgenomen. Nog even technische dienst raadplegen… maar zij zijn even niet beschikbaar. Ik zou binnen 1 uur gebeld worden…
Het is inmiddels zaterdag een week geleden…
Tot nu toe geen telefoontje, geen mail…
Ook geen TV.
Geen service dus…

Gelukkig binnenkort loopt mijn contract af…

Gewenste Oplossing:

Directe kosteloze beëindiging van het contract

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ypsylon1