Klacht: Geen tv geen internet geen telefoo

op 12 september 2017 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Caiway heeft een storing, maar dat staat niet op hun website??
Al 6 dagen geen internet tv en telefoon???
Neem aub NOOIT caiway.
Het zou aan het glasvezel kastje liggen en niet aan een storing?en die zou opgestuurd worden vandaag.
Niks ontvangenšŸ˜¤ bellen maar weer.
Ligt het toch aan de storing???
Geen kastje opgestuurd ook, niet laten weten natuurlijk.
CAIWAY VERMELD NIET OP HAAR SITE DAT ZE STORING HEBBEN BLIJKBAAR.

Gewenste Oplossing:

Geen idee

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 13 september 2017 om 13:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Klim,

Zoals telefonisch besproken sluit ik hierbij de klacht. De storing is vanochtend opgelost en uw inloggegevens voor Mijn Caiway heb ik toegestuurd naar het opgegeven e-mailadres. Nogmaals excuses voor het ongemak. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groet,

Anas
Caiway Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Klim