Klacht: Geen tv en telefoon

op 14 juni 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn moeder heft vanaf vrijdag 10 juni geen tv en vanaf zondag geen telefoon.
Ik bel dagelijks voor de stand van zaken maar niemand lijkt het te kunnen oplossen. Eerst word er gezegd dat er een blokkade is dat India deze moet oplossen en het zou 24 uur duren.Na 24 uur nog geen tv . Weer gebeld. Een hele vriendelijke jongen aan de telefoon die zei dat het 72 uur ging duren en heeft met andere mensen gesproken hoe dat opgelost kon worden maar tot op heden nog steeds geen tv en telefoon. Er moet nog een paar dingen doorlopen worden maar nu ben ik het wel even zat . Mijn moeder is 80 jaar en heeft alleen maar de tv en telefoon. Het zou fijn zijn als er nu eindelijk een oplossing komt.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als alles het weer doet en een flinke vergoeding krijg voor het niet kijken en gebruiken van tv en telefoon.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sachadam1@hotmail.com