Klacht: Geen TV als licht aan gaat

op 04 augustus 2017 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Wij zijn na jaren bij ziggo overgestapt naar NLEX maar op het moment wij sávonds licht aan doen stopt de tv van NLEX dit was bij ziggo nooit , toen kon een man de krant lezen terwijl de ander TV aan het kijken was , gelukkig is het nog lang licht.
Internet is aangesloten door een monteur van NLEX , dit was op klaarlichte dag het probleem van licht aan TV uit kwam pas in de avond boven water , wij hebben diverse andere stroom groepen gebruikt , wij hebben vele make alles her opgestart zelfs een nieuwe ontvanger maar niets helpt .
we hebben alle klanservice mogelijheden door lopen , maar dit is helemaal treurig .

als NLEX dit probleem oplost zodat wij het licht aan kunnen doen en tv kijken , of wij van het contract af kunnen zodat wij weer een provider kunnen zoeken die dit probleem niet heeft

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NLE

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NLE nog niet in behandeling is genomen.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 08 augustus 2017 om 12:44 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Uit onze gegevens blijkt dat u hierover meerdere keren contact had met onze Klantenservice. Onze Klantenservice heeft u vanochtend voorzien van een bericht via Facebook. In dit bericht hebben wij u advies gegeven over het probleem dat u ervaart.

Wij begrijpen uiteraard dat het een vervelende situatie is, om deze reden hebben wij ons uiterste best gedaan om dit voor u op te lossen. Wij horen graag van u.

NLE Klachtafhandeling

Alle klachten die gemeld zijn door Creeezy vof