Klacht: Geen TV

op 11 februari 2018 over Fiber Nederland in de categorie Alles-in-1

Ik heb op 10 januari deze klacht gemeld bij Fiber, maar tot op vandaag nog geen enkele hulp ontvangen, alleen dat ik de Fritsbox opnieuw op moest starten. Dat heb ik inmiddels 10 tallen keren geprobeerd en 5 uur tv kunnen kijken en toen lag alles er weer uit. Ik ben nu zover heen dat de fritsbox al niet meer goed werkt, want het lampje van Fiber gaat ook al niet meer branden. Ik heb geen internet en geen telefoon nog televisie, en Fiber laar totaal niks van zich horen. Ik word er helemaal gek van. De facturen eisen ze onder bedreiging van een deurwaarder wel op, maar ik heb nog nooit wat hun ontvangen dan ellende. Zeg me hoe ik hier mee aan moet

Dat Fiber eindelijk de boel repareert of anders de hele rotzooi weer ophaald.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fiber Nederland

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fiber Nederland in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fiber Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 12 februari 2018 om 10:32 geantwoord

Geachte heer Oosterveld,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het jammer dat het zo is verlopen. Naar aanleiding van uw klacht hebben we een configuratie mail gestuurd naar uw MyFiber account. Vriendelijk willen we vragen om deze stappen te doorlopen. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat graag.

Heeft op 14 februari 2018 om 14:47 geantwoord

Dit bericht kreeg ik vandaag van Fiber binnen, volgens hun is de storing dus helemaal opgelost. Ik ben razend om zoveel onbenul, de ene dag zal er een nieuwe Fritzbox opgestuurd worden en de andere dag is alles in een keer opgelost volgens Fiber. Maar ik zit al zes weken met rotzooi die niet werkt. Als nu alles is opgelost volgens hun dan kan het wel weer zes weken duren voor er eindelijk gereageerd wordt. Ik weet het echt niet meer hoe ik hier mee aan moet. Geef me a.u.b juridische handvaten dat ik helemaal van een dergelijke rotzooi afscheid nemen kan.
Groet evert257

14/02/2018 13:18
Geachte heer Oosterveld ,

Wij willen u graag informeren dat de storing van uw verbinding is verholpen.
Onze excuses voor het ongemak.
Mocht u nog vragen hebben kunt u gerust bellen met de klantenservice op (020 - 760 50 40, ook op zaterdag open)

Mvg,

Fiber NL