Klacht: geen tv

op 26 januari 2018 over Fiber Nederland in de categorie Alles-in-1

ik heb al 3 weken geen tv ze hebben mij een mailtje gestuurd hoe ik de modem moet configureren maar dat is voor een leek niet uit te komen vervolgens voor 89 euro een monteur geweest heeft enkelt een andere modem geplaatst e.e.a. op zijn laptop gedaan maar nog steeds geen tv als ik de helpdesk bel sta ik zeker ruim 30 minuten in de wacht

als m.n tv weer doet

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fiber Nederland

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fiber Nederland nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fiber Nederland in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fiber Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fiber Nederland

Heeft op 30 januari 2018 om 09:12 geantwoord

Geachte heer Kleimeer,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het jammer dat er een reden is ontstaan om te klagen. Wij hebben gister telefonisch contact gehad met u.

Tijdens dit gesprek hebben we een troubleshoot ingevuld en doorgezet naar onze technische dienst. Zij gaan verder met dit onderzoek. Vriendelijk vragen we om dit af te wachten. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Fiber Nederland

Heeft op 03 februari 2018 om 00:17 geantwoord

Er is nog steeds geen oplossing ze proberen vanalles maar ze komen er niet uit

Alle klachten die gemeld zijn door f.kleimeer