Klacht: Geen tv

op 15 oktober 2017 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Vanaf 5 October heb ik geen tv . Vanaf begin van contract heel vaak problemen met internet/WiFi maar vanaf een week geleden had ik heel slecht internet/WiFi verbinding. Alles geprobeerd te resetten en opnieuw te instellen. Maar opeens op qdisplay van tv ontvanger verschijnt niets als ik aanzet en dus ook niets op tv. Eerst kon ik zien dat tot 85% gaat en niet verder maar nu niets meer. Ik heb elke dag email bericht gestuurd naar NLEx maar niet een keer een reactie of oplossing. Tv ontvanger heb ik niet gelijk ontvangen met modem voor alles-in-een maar pas na 2,5 maanden. Vanaf half mei in gebruik en nu al (defect) . Of was deze tv ontvanger al eerder gebruikt of voor reparatie geweest? Iets klopt niet ! Omdat ik geen reactie heb ontvangen van NLEx voor dit probleem en heel veel over zelfde klachten heb gelezen wil ik niet 4 maanden vachten zonder tv. Daarom heb ik besloten digitene van KPN aan te schaffen . Ik ben bij KPN geweest voor andere tv ontvanger maar dat kan niet daarvoor moet je bij NLEx zijn. Overal lees ik dat iTV is van KPN nou ergens klopt iets niet! KPN heeft niets met NLEx was antwoord .
Ze reageren niet op e-mails en ook niet op whatsap en als je belt ook geen oplossing nou ik weet zeker dat ik contract ga beëindigen en nooit meer bij deze provider. Nooit eerder in 15 jaar zooits meegemaakt. Ik heb heel veel klachten gelezen, dit kan toch zo niet ongestraft doorgaan. Deze zelfde problemen gaan nog steeds en constant door. Voor mij vanaf Februari.

Wanneer kan ik tevreden zijn ? Ik heb geen vertrouwen meer want het is onmogelijk tevreden te zijn bij deze bedrijf/provider.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NLE

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

Bericht van NLE

3 jaren geleden - Beste mevrouw/mevrouw, Wij vinden het uiteraard jammer om te horen dat u problemen ervaart met uw tv en internet. Dit is ons echter niet bekend. Uit onze gegevens blijkt niet dat u hierover contact had met onze Klantenservice, ook ontvingen wij geen enkele e-mail van u hierover. Wij vragen u om deze reden telefonisch contact op te nemen met onze Klantenservice zodat zij dit kunnen onderzoeken en uiteraard, indien mogelijk, kunnen herstellen. Met vriendelijke groet, NLEx Klachtafhandeling

Reactie van de melder van de klacht S.Ana

3 jaren geleden - Na het lezen van klachten over problemen en klantenservice ben ik niet verbaasd van deze antwoord reactie. Dit is bevestiging van zogenaamd geen enkele e-mail ontvangen. Op advies van consuwijzer per email klacht in te dienen dan heb ik een bewijs. Ik heb wel bewijs dat ik vanaf 5 October 8 keer een email heb gestuurd en foto’s gemaakt over tv ontvanger dat niet meer werkt . Op advies van consuwijzer als dat niet helpt volgende stap is email bewijzen sturen per aangetekend brief en opzegging voor tv ontvanger . Ik ontvang wel e-mails van NLEx voor factuur maar op zelfde email adres en nog andere hebben zij niet e-mails ontvangen! Dit reactie is zelfde Als ik factuur niet ga betalen en zeggen dat ik geen email heb ontvangen dan heb je pas ellende want je moet betalen want je hebt contract maar vaarvoor moet ik betalen voor diensten die zij leveren ? Ik heb vanaf 5 October geen tv meer. Na dit alles ga ik niet bellen en zeker niet op mijn kosten voor technische problemen van NLEx. Na deze ervariring heb ik besloten geen abonenement meer te nemen voor tv maar gratis tv kijken op 1 2 3 .

Bericht van NLE

3 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw, Zoals eerder aangegeven ontvingen wij geen e-mail van u. Wellicht heeft u deze verzonden naar [email protected] Als u uw berichten naar dit e-mailadres heeft verzonden, krijgt u een automatisch antwoord dat wij uw vragen via dat e-mailadres helaas niet in behandeling kunnen nemen. Om die reden hebben wij uw e-mails dan ook niet kunnen terugvinden. Aangezien u nog steeds problemen ervaart met uw diensten, vragen wij u vriendelijk om contact op te nemen met onze Klantenservice zodat zij uw probleem kunnen onderzoeken. Het is voor ons op dit moment onduidelijk waar dit probleem door ontstaat, op afstand kunnen wij namelijk geen verstoring vinden in de diensten. Om die reden is het noodzakelijk dat er enkele controles samen met u worden gedaan, onze Klantenservice helpt u hier graag bij. Met vriendelijke groet, NLE Klachtafhandeling

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 31 oktober 2017 om 09:41 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Wij ontvingen helaas geen reactie meer op ons laatste bericht. Ook blijkt uit onze gegevens niet dat er telefonisch contact was met onze Klantenservice. Wij vinden het uiteraard jammer om te horen dat u ontevreden bent over ons antwoord, maar zoals eerder gezegd willen wij graag de problemen onderzoeken. Hiervoor kunt u terecht bij onze (technische) Klantenservice.

NLE Klachtafhandeling

Heeft op 02 november 2017 om 02:17 geantwoord

Ik heb geen zin meer in welles nietes met NLEx . Ik heb geen probleem maar door technische probleem van NLEx heb ik geen tv ontvangst vanaf 5 October . Ik heb 8x melding gestuurd en foto’s van defecte niet verkende tv ontvanger . Ik heb nog steeds geen tv vanaf 5 October. Ik heb bewijzen van verstuurde meldingen over problem maar NLEx reageert niet. NLEx wil niet via email reageren op klachten . Niet willen reageren is wat anders dan zgn geen berichten of klachten ontvangen.Ik heb ook hier klacht ingediend dus ze hebben gelezen . Ze schrijven dat ik geen contact heb opgenomen maar waarom hebben zij niet contact met mij opgenomen. Het heeft geen zin meer contact op te nemen met deze onprofessionele en slechte “bedrijf”. Ik heb geen tv vanaf 5 October ik wil compensatie voor 1 maand en wegens wanprestatie kosteloos ontbinding voor tv .
Ik heb gemeld dat tv ontvanger is defect maar ze snappen niet, ik zal tv ontvanger terug sturen naar NLE. Ik heb heel veel klachten gelezen van klanten met zelfde problemen maar ze weten niet en kunnen problem niet oplossen .

Alle klachten die gemeld zijn door S.Ana