Klacht: Geen treinreis

op 10 juli 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nergens aangegeven dat er geen treinvervoer is!!
Slecht geregeld, slecht gepland!! Niet aangegeven!! Geen vervangend vervoer!!

Gewenste Oplossing:

Wanneer e trein op tijd zou rijden tussen Arnhem en Zevenaar!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

10 maanden geleden - Beste, Niet leuk om te lezen dat dat het onduidelijk was dat er geen treinen hebben gereden. Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt. Ik wil je klacht hierover graag intern doorgeven. Zou je aan kunnen geven op welk station je stond en hoe laat je had willen reizen? Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 26 juli 2016 om 09:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

\"Niet leuk om te lezen dat het onduidelijk was dat er geen treinen hebben gereden. Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt. Ik wil je klacht hierover graag intern doorgeven. Zou je aan kunnen geven op welk station je stond en hoe laat je had willen reizen?\"

Gevraagde informatie vooralsnog niet ontvangen. Klacht wordt daarom afgesloten. ^DK

Alle klachten die gemeld zijn door meloman