Klacht: Geen transparantie

op 11 maart 2020 over Ikzoekeenschoonmaakster.nl in de categorie Schoonmaakbedrijven

Ik snap dat een dergelijke service geld kost maar niet meteen zodra je je alleen registreert als gebruiker. Ze zijn totaal niet transparant over de kosten die er meteen aan verbonden zijn!

Als ik dit geweten had en wat de kosten precies waren, had ik mij nooit aangemeld. Ik wil u graag verzoeken de openstaande factuur kwijt te schelden.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ikzoekeenschoonmaakster.nl over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ikzoekeenschoonmaakster.nl in behandeling genomen

Bericht van Ikzoekeenschoonmaakster.nl

6 maanden geleden - Geachte Brunhilde Vink.Spijtig te lezen dat u dit zo heeft ervaren. Echter zijn wij wel degelijk transparant over onze kosten en wanneer deze in rekening worden gebracht. U heeft hierop zelf uw akkoord gegeven.U heeft uzelf bij ons ingeschreven op 21-02-2020. Alvorens u uzelf hebt ingeschreven, neem ik aan dat u de website doorneemt, om ook te weten waar u uzelf voor inschrijft. Wij geven op de website duidelijk aan welke kosten er aan onze dienst zijn verbonden, via https:www.ikzoekeenschoonmaakster.nlkosten. Nadat u uzelf hebt ingeschreven en dus ook een account hebt aangemaakt, heeft u ook uw account geactiveerd. Vervolgens bieden wij u de mogelijkheid een aanvraag, of te wel zoekopdracht naar een hulp in te dienen. Nadat u uw wensen voor de hulp hebt opgegeven, tonen wij welke kosten hieraan verbonden zijn en dat wij deze in rekening brengen op het moment dat wij een hulp aan u voorstellen. Er wordt ook getoond dat u hiermee akkoord gaat op het moment dat u uw zoekopdracht indient, dit heeft u vervolgens gedaan. Na het indienen van de zoekopdracht heeft u hiervan een bevestiging via de e-mail ontvangen. Ook hierin staat duidelijk vermeld dat er kosten aan verbonden zijn en wat deze kosten zijn. Hierop hebben wij geen reactie mogen ontvangen dat het een vergissing was van u. Vervolgens hebben wij na het zoeken een hulp aan u voorgesteld en u inderdaad een factuur toegezonden van de bemiddelingskosten. Tegen deze tijd mocht dit uiteraard geen verrassing meer voor u zijn. Daar de kosten op de website staan vermeld, u zijn getoond alvorens u uw aanvraag had ingediend en ook aan u zijn gecommuniceerd per e-mail.Vervolgens heeft u vandaag de hulp die wij hebben voorgesteld afgewezen en eerst aangegeven dat wij niet verder hoeven te zoeken, echter daarna heeft u alsnog via het account aangegeven dat we toch weer opzoek moeten gaan. Uiteraard gaan wij weer graag voor u opzoek naar een nieuwe hulp. De factuur is terecht opgelegd en hierover zijn wij ook wel degelijk transparant geweest. Deze wordt dan ook niet kwijt gescholden. Wij horen graag van u of wij inderdaad voor u verder moeten zoeken naar een hulp.Met vriendelijke groet,Henk www.ikzoekeenschoonmaakster.nl

Reactie van de melder van de klacht YukixBoo

4 maanden geleden - Ten eerste vind ik het een schande dat jullie zomaar zonder enige vorm van toestemming mijn volledige naam hebben gebruikt. Dit is sowieso een inbreuk op de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Ik zou nog maar eens heel goed nadenken over jullie volgende stap, want ik heb dit als bewijsmateriaal vastgelegd en ben bereid juridische stappen te ondernemen. Ten tweede heb ik jullie aanmaning ontvangen. Ik ben niet bereid om deze te betalen. Jullie weten na onderhand zoveel klachten te hebben ontvangen inmiddels ook wel dat jullie product niet deugd.

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ikzoekeenschoonmaakster.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ikzoekeenschoonmaakster.nl

Heeft op 18 mei 2020 om 09:05 geantwoord

Ondanks wij u meerdere malen hebben gemaand te betalen hebben wij geen betaling van u ontvangen van de geleverde dienst. Wij geven op onze website aan dat het bedrag dan bij incasso beland. Het bedrag ligt dan ook inmiddels bij incasso en kunt u een verweer indienen bij het incasso bureau indien u het nog steeds niet eens met de factuur.

Henk
www.ikzoekeenschoonmaakster.nl

Heeft op 18 mei 2020 om 10:18 geantwoord

Je geeft aan wel degelijk transparant te zijn over de kosten, maar waarop baseer je die uitspraak? Op de honderd mensen die hier een klacht hebben ingediend? Je product deugt niet en dat zal altijd zo blijven tot je op de website duidelijk communiceert dat er kosten in rekening worden gebracht bij het aanmelden.

Bericht van Ikzoekeenschoonmaakster.nl

4 maanden geleden - Wij vinden het erg vervelend dat u niet tevreden bent over onze dienst. Echter bent u akkoord gegaan met de voorwaarden. U kunt uw verweer indienen bij bos incasso.Henk www.ikzoekeenschoonmaakster.nl

Alle klachten die gemeld zijn door YukixBoo