Klacht: Geen track & trace

op 04 november 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb een trainingspak bestelt die er als eerste al een week over doet om geleverd te worden daarnaast heb ik gene bevestigingsmail of track en trace helemaal niks… hier kan ik natuurlijk niks mee ik wil of vandaag me trainingspak of me geld terug, want dit heb ik nog nooit mee gemaakt geen mail, geen track en trace, helemaal niks

Ik zou tevreden zijn met een track en trace code of mijn trainingspak of als laatste optie mijn geld terug

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Reactie van de melder van de klacht Jordinpietjou97

9 maanden geleden - Naam : adidas by adyen Omschrijving :47147768881528860030001795848246 ANL01777338 Iban : Nl91ABNA0621386839

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Adyen

9 maanden geleden - Hi, Adyen is een Payment Service Provider verantwoordelijke voor het technische gedeelte van betalingstransacties. In ons systeem zie ik dat de betaling successvol is verlopen, en dat Adidas het geld heeft ontvangen. U zult dus met hun contact moeten opnemen betreffende uw order. Met vriendelijke groet, Adyen Support

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 28 juli 2017 om 00:56 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben geen reactie meer van u vernomen. Hierdoor gaan wij er van uit dat uw probleem is opgelost. We kunnen u namelijk niet verder helpen als u ons niet de benodigde informatie verstrekt.

Mocht u nog vragen hebben met betrekking tot het bovenstaande probleem zou u dan de bovengenoemde informatie willen sturen naar support@adyen.com, dan kunnen we de betaling traceren en kunnen we u een gepaste oplossing geven of u doorverwijzen naar het bedrijf waar de betaling voltrokken is.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik graag van u.

Adyen Support
support@adyen.com