Klacht: Geen toezicht op gebruik handdoek

op 26 juni 2017 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Beste heer/mevrouw,

Sinds geruime tijd sport ik bij Basic Fit Oosterhout. Ik heb al diverse keren bij het personeel kenbaar gemaakt dat er veel mensen zonder handdoek sporten. Ik ben altijd vriendelijk te woord gestaan. Echter word er geen actie ondernomen.

Ik heb zelf een aantal jaar bij healthcity gewerkt en ben gewend dat er bij “klachten” actie ondernomen wordt. Zeker op het gebied van hygiene.

Ik snap dat het lastig is, zeker gezien de doelgroep die zonder handdoek sport vaak moeilijk aan te spreken is. Maar toch zou ik het graag anders zien

Ook het toezicht op wie binnen komt kan beter. Vaak komen er mensen over het hekje binnen en sporten dus of zonder pas, of gratis.
Ik heb inmiddels 5 keer een dagpas moeten voor mijn vriendin, dus wellicht snapt u mijn frustratie hierin.

Nogmaal het personeel staat mij altijd goed te woord als ik met mijn suggesties kom, echter actie blijft uit

Ik hoop een reactie van u terug te zien.

Ronald van Hogeloon

Spreek mensen bij binnenkomst al aan op het niet bij hebben van een handdoek. En loop actief rond om mensen aan te spreken. Actief aanwezig zijn komt beter over dan passief aan een tafel zitten of achter de balie blijven. Durf ook iedereen aan te spreken op gedrag

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 27 juni 2017 om 11:45 geantwoord