Klacht: geen toelating in een hotel

op 09 mei 2016 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

We hadden geboekt voor de accommodatie Da Vinci, Vlaanderenstraat 42 in Gent. Inchecken van 14.00 tot 18.00 uur. Toen we aankwamen om 16.00 uur bleek het geen mooi historisch pand te zijn, zoals in de beschrijving stond, maar een oud vervallen slecht onderhouden pand. Enfin, toch maar aanbellen maar geen respons. Om een lang verhaal kort te maken, meerdere keren aangebeld, telefonisch contact zoeken, informeren bij de buren en uiteindelijk na zeker 3 kwartier, kregen we een dame aan de lijn. We melden haar dat we behoorlijk boos waren en ze beloofde binnen een minuut bij ons te zijn. Dat was ze inderdaad en melde ons kordaat dat ze zelf ook in het pand woonde en niet met ons onder een dak wenste te slapen. Immers, wij waren boos. We snapten niet dat ze zo reageerde want er waren geen harde woorden gevallen of onfatsoenlijk taalgebruik noch stemverheffingen. Ze was nog wel zo netjes om een andere accommodatie voor ons te regelen en dat was bij het Ibis hotel á € 175,00 (!) per nacht. Door dit hele voorval waren we genoopt de volgende dag weer te vertrekken omdat er verder geen plaatsen waren en het Ibis hotel gezien de prijs geen optie was. Wat een leuk hemelvaartweekend moest worden liep uit op een teleurstelling. Jammer, heel jammer. Overigens was er ook een Duits stel die ook geboekt hadden in hetzelfde pand maar die het ook voor gezien hielden.

Dat er door booking.com beter gelet wordt op een juiste beschrijving van de accommodatie en dat afspraken beter nageleefd worden.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hof_mar@hotmail.com