Klacht: Geen titel

op 16 juli 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Goed dat u zegt dat ik het netjes moet houden.. we keer deze week dat die hele bus niet komt opdagen waardoor ik voor de 2e keer deze week te laat ga komen.. en nu reis ik al niet vaak met de bus… stond 5 minuten voor aanvang op de bus te wachten en helemaal niks.. het gaat over lijn 43 bij stop op de wadenoijenlaan

Als u ervoor zorgt dat ik vandaag nog op tijd ga komen, maar dat geef ik weinig kans...

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

8 maanden geleden - Beste Lennard, Niet leuk om te lezen dat je deze week voor de 2e keer te laat bent gekomen omdat de bus niet is op komen dagen. Begrijpelijk dat je hiervan baalt. Zou je aan kunnen geven hoe laat de bus er had moeten en en in welke plaats? Dan ga ik voor je uitzoeke waarom de bus niet is geweest. Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

Arriva

Heeft op 26 juli 2016 om 09:57 geantwoord

\"Niet leuk om te lezen dat je deze week voor de 2e keer te laat bent gekomen omdat de bus niet is op komen dagen. Begrijpelijk dat je hiervan baalt.

Zou je aan kunnen geven hoe laat de bus er had moeten en en in welke plaats? Dan ga ik voor je uitzoeken waarom de bus niet is geweest.\"

Gevraagde informatie vooralsnog niet ontvangen. Klacht wordt daarom afgesloten. ^DK

Alle klachten die gemeld zijn door Boos persoon1