Klacht: Geen tickets ontvangen

op 11 juli 2017 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 8 juli combi tickets geboekt van Phuket naar Chiang Mai en naar Bangkok. Tot op heden heb ik geen bevestigingsmail ontvangen, echter is het bedrag wel van me rekening afgeschreven.

Ik heb meerdere malen contact proberen te krijgen via Facebook & mail maar ook hier geen reactie op. (helaas niet in mogelijkheid om te bellen gezien ik in Thailand zit en dit ontzettend veel kost)

Graag heb ik contact met jullie zodat wij volgende week kunnen vliegen

Gewenste Oplossing:

Contact, bevestigingsmail & e-tickets : zekerheid dat ik volgende week kan vliegen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door eDreams in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat eDreams een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

eDreams

Heeft op 18 september 2017 om 15:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dag Chloe,

Allereerst willen we ons excuseren voor het late antwoord op uw klacht. We hebben vernomen dat u op 12juli 2017 geinformeerd werd over de status van uw boeking. Onze excuses voor het veroorzaakte ongemak. Voor verdere vragen of twijfels kunt u steeds bij ons terecht.

met vriendelijke groeten,

Marjolijn, eDreams Customer Care.

Alle klachten die gemeld zijn door Chloeperlot