Klacht: geen tevreden antwoord op klacht van Samsung

op 16 januari 2014 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Goede dag,

Ik neem geen genoegen met jullie antwoord. Het is te makkelijk als de laptop net buiten de garantie valt
om je handen van aftrekken en voorstellen om een onderzoek voor 50.00 euro’s terwijl de diagnose al gesteld is via My Com en 30.00 euro’s kost.
Het is dat dat alle Samsung apparaten altijd net buiten de garantie stuk gaan?
Ik verwacht zeker wat coulance van zo een groot bedrijf, zoeken naar een oplossing lijkt me wel zo soepel
en klant vriendelijk.
Ik maak melding van dit gebeuren bij klacht .nl , consumentenbond en kassa.

Vriendelijke groeten,

Martine Kruit

Heeft u een vraag
of heeft u hulp nodig?
Ga naar Samsung Support
Uw vraag
n december 2013 wilde mijn Samsung laptop NP-RC530-S03NL niet meer opstarten.

Voor het opstart probleem was het apparaat prima in orde, het functioneerde goed, geen problemen.

De garantie termijn is 2 jaar, het product is op 1 december 2011 aangeschaft, het probleem is dus ontstaan net na het verstrijken van de garantie termijn.

Is het mogelijk voor mij een coulance regeling toe te passen zodat ik weer zonder extra reparatie kosten

gebruik kan maken van mijn Samsung laptop?
Geadviseerd antwoord
Geachte heer/mevrouw Kruit,

Dank u voor uw e-mail met betrekking tot uw Samsung Notebook. U geeft aan dat uw notebook niet meer wilt opstarten.

Ik vind het erg vervelend om te vernemen dat u dit probleem heeft, echter kan ik helaas vanwege het verstrijken van de garantieperiode, niets onder de garantie laten behandelen. Wat ik u wel kan aanbieden is om de Notebook aan te bieden ter reparatie, waardoor in ieder geval het probleem vastgesteld kan worden en u een prijsopgaaf zult krijgen van een eventuele reparatie, mocht u deze willen laten uitvoeren. Hiervoor betaalt u wel een bedrag van ongeveer 50 euro aan onderzoekskosten. Dit is wat ik u kan aanbieden. Ik hoop dat u er iets aan heeft, want voor de garantie kan ik niets voor u doen. Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wens u nog een fijne dag verder.

Heeft u nog vragen dan kunt u altijd contact opnemen met ons Contact Center. Dit kan telefonisch, via e-mail of via de live chat op onze website.

Huseyin Tas

kosten betalen en coulance tonen

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Samsung

Heeft op 05 maart 2014 om 16:47 geantwoord

Geachte mevrouw Kruit,
Wij blijven bij het feit dat er na de fabrieksgarantie geen aanspraak op de garantie gemaakt kan worden. Reparatiekosten buiten de fabrieksgarantie worden niet vergoed.
Indien u een reparatie wilt laten uitvoeren of een andere oplossing wenst, adviseren wij u om hiervoor contact op te nemen met uw verkoper.
Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groeten,
Imran
Samsung WebCare

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door kruit kruit