Klacht: Geen terugkoppeling Spotta

op 21 februari 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na wekelijkse melding van het niet ontvangen van de folders, denk ik, dat er geen bezorgers zijn voor de verpakte folders:Spotta.
Mijn meldingen zijn nooit door Spotta teruggekoppeld naar mij.
Mijn klacht betreft dus Spotta.
Geef melding wanneer er niet voldoende bezorgers zijn of tik bezorgers op de vinger, wanneer ze niet bezorgen.
En neem vooral de moeite dit terug te koppelen, naar degene die geklaagd heeft.

Gewenste Oplossing:

Wanneer de folders weer elke week in de bus vallen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 22 februari 2018 om 10:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/ mevrouw

Wij vinden het erg vervelend, dat ondanks uw herhaalde meldingen, de bezorging van het Spotta pakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u nogmaals dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij betreuren het feit dat wij niet die prestatie hebben geleverd die u van ons mag verwachten. Wij zullen wederom de bezorgersservice op de hoogte brengen.

Alle klachten die gemeld zijn door scho0445