Klacht: Geen terugkoppeling

op 03 oktober 2016 over Fintrex bv in de categorie Adviezen

Na een maand van IQ test, assessment, studeren ben ik in principe aangenomen voor een functie bij Zilveren Kruis Achmea. Nu ben ik echter gezakt voor het examen Wet Financieel toezicht Zorg. Ik zou een herexamen mogen doen(eventueel op eigen kosten) en daarvoor dien ik contact met Fintrex op te nemen. Ik kan echter geen contact krijgen, 4 personen dagenlang gebeld en voicemail ingesproken, ook verschillende e-mails. NIEMAND reageert echter. Afgelopen vrijdag heb ik een mail naar 4 mensen gestuurd met alle klachten, helaas geen enkele reactie.Ik wil deze baan heel graag en heb er nog steeds alles voor over. Vandaag weer gebeld, maar geen enkele reactie. Als bijlage mijn laatste mail met alle klachten erin.

Als ik herexamen mag doen(vanwege alle problemen vind ik dat Fintrex dit moet betalen) en op het moment dat ik ben geslaagd alsnog bij Zilveren Kruis Achmea kan beginnen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fintrex bv over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Jon59

2 maanden geleden - Intussen ben ik door Fintrex gebeld naar aanleiding van deze klacht. Mij is toegezegd dat ik op kosten van Fintrex herexamen mag doen op 10 oktober. Wanneer dit examen positief ik afgesloten mag ik de week erna alsnog starten bij Zilveren Kruis Achmea. Tevens zijn er excuses aangeboden. U begrijpt dat ik nog even af wil wachten of de afspraken nagekomen worden. Daarna zal ik zeker melden of de klacht naar tevredenheid is afgehandeld.

Reactie van de melder van de klacht Jon59

1 maand geleden - Inmiddels heb ik examen gedaan, helaas gezakt maar daar kan Fintrex natuurlijk niets aan doen. Ik vind dat Fintrex er alles aan heft gedaan mijn klacht op te lossen. Deze klachten site is echt een prima site. Binnen 20 minuten na mijn klacht werd ik al gebeld dus PETJE AF!

Alle klachten die gemeld zijn door Jon59