Klacht: geen teruggave eigen risico

op 14 augustus 2016 over Hertz in de categorie Autoverhuur

We huurden een auto bij Hertz, via Dollar in Hoofddorp. We hadden onze eigen risico in het geheel afgekocht. Helaas toch geringe schade opgelopen op onze laatste vakantiedag. We moesten 900 euro voorschieten maar er werd ons verzekerd dat we dit later weer terug kregen. Het schadebedrijf wil echter niet terugbetalen. Dollar verwees ons naar autoeurope waar we geboekt hadden en alle gegevens mee te sturen. Dan zouden we zeker ons geld terug krijgen. We worden nu al 2 maanden aan het lijntje gehouden en nog steeds geen geld terug terwijl de schade allang afgehandeld is. We krijgen gewoon geen antwoorden meer op onze mails. We willen ons geld terug en wel zo spoedig mogelijk!!

Als we ons geld terug hebben gekregen.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hertz

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hertz in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hertz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hertz

Heeft op 16 augustus 2016 om 10:11 geantwoord

Geachte heer Fabrie,
U heeft een boeking gemaakt via AutoEurope en er voor gekozen ook daar een extra verzekering af te sluiten voor het verlagen van het Eigen risico.
AutoEurope zal dus het eigen risicobedrag aan u moeten terugbetalen.
U kunt dus met AutoEurope kontakt opnemen.
Onze excuses voor het ongemak.
Manuela vermeulen

Heeft op 16 augustus 2016 om 13:56 geantwoord

Hertz verschuilt zich nu achter autoEurope. Wij hebben 6 weken geleden alle info naar AutoEurope gestuurd maar krijgen geen respons. We worden van het kastje naar de muur gestuurd. Hertz heeft de 900 euro ingehouden en niet autoEurope. Het schadebedrijf van Hertz meent dat we geen recht hebben op teruggave, Hoe kunnen zij die uitspraak doen als het een zaak van AutoEurope is? We willen ons geld terug van diegene die het heeft gecharged op onze creditcard en dat is Herz en niemand anders. Herz weet prima onder welke voorwaarden wij het eigen risico hebben afgekocht. Dus terugbetalen en wel zo spoedig mogelijk!!

Alle klachten die gemeld zijn door Hans Fabrie