Klacht: Geen terugbetaling

op 06 februari 2018 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via wish wat besteld en via klarna betaald.
Na betaling per omgaande melding gehad dat bestelling geannuleerd is en klarna geld terug boekt.
Erg vreemd winkelwagen blijft zelfs hierna gewoon vol .
bedrag is wel van de bankrekening en tot op heden geen terugbetaling van klarna.
Bedrijf klarna alsmede wish hebben geen contact gegevens. Geen e mail.
En je kunt niet reageren op hun mail of website. Ook geen klacht indienen.
Klarna als u meeleest het gaat om order 763733710

Gewenste Oplossing:

Wanneer het gestorte bedrag weer op mijn bank staat.
Geld overmaken en vervolgens deze troep op je nek . Word je niet blij van

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 07 februari 2018 om 08:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Ilona Rikkerink,

Vervelend om te lezen dat uw bestelling bij Wish niet goed gegaan is, waardoor u heeft betaald voor een bestelling die u niet in ontvangst zult nemen.
Natuurlijk heb ik dit meteen voor u nagekeken en ik zie dat we op 30 januari 2018 het betaalde bedrag van € 24,30 aan u hebben terugbetaald. Omdat u echter aangeeft deze terugbetaling niet te hebben ontvangen, zal ik dit laten controleren bij onze betalingsafdeling. Zodra hier meer over bekend is, zullen we hierover via e-mail bij u terugkomen.

Ik wens u nog een prettige dag toe!

Groet, Astrid

Heeft op 07 februari 2018 om 11:45 geantwoord

Hierna kreeg ik een mail dat ik het maar met mijn bank moest uitzoeken . Met een vaag bestellings formuliertje van jullie.
Bij mij staat er niks op mijn bank. Er is niks overgemaakt al word dit beweerd ! Mijn bank houd geen betalingen tegen .
Klarna blijkbaar wel.
U zou het beter na moeten kijken en het geld alsnog terug storten.
Pfff wat een ellende door alleen een bestelling te plaatsen en erna alleen maar tijd te moeten stoppen om mijn geld retour te krijgen.

Alle klachten die gemeld zijn door Klacht763733710