Klacht: geen terugbetaling

op 14 juli 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 2-5 een kabel besteld voor een tondeuse, bleek deze vanuit Polen verstuurd te worden, wachttijd 8 dagen………..
Vooruit betaald, kabel ontvangen, bleek fout te zijn. Gebeld, geen probleem geld retour want de juiste kabel was niet leverbaar. Verzoek om kabel weg te gooien. Na meer dan 2 maanden 5 telefoontjes en 3 mails nog steeds geen geld ondanks meerdere toezeggingen.
Het is maar een bedrag van € 14.98 maar Philips gedraagt zich als een malafide webwinkel door niets terug te betalen ondanks toezeggingen ( ook per mail gedaan)

Gewenste Oplossing:

Geld terug en als ze een beetje fatsoen hebben een bon of zo ivm. het vele werk dat ik heb gehad voor die rottige 15 euro !!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dorpstraat24