Klacht: geen terug ruil van producten

op 14 mei 2016 over Foot Locker in de categorie Schoenenwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo

Ik ben een jongeman van 26jaar en onlangs had k nieuwe schoenen nodig dus was k die gaan halen bij footlocker in Leiden.Eenmaal bij footlocker heb ik 2paar schoenen gekocht van het maat 43 ik dacht dat is mijn maat dus kocht een paar allstars en een paar nikies die in de aanbieding waren.Dus vertok k rustig naar huis eenmaal thuis heb k de schoen gepast en ze waren te klein voor mijn voeten.Ik ging terug naar footlocker om de Schoenen te ruilen.de medewerker ruilde de paar allstars zonder problemen maar deed moeilijk voor de paar nike schoenen,hij zei dat er ermee gelopen was wat totaal niet het geval was en zei dat hij die niet kan ruilen.Ik heb nu de schoenen en k kan er niets mee dus k hoop dat ik het nog ergens voor kan gebruiken

Gewenste Oplossing:

Als ik de schoenen in de juiste maat heb of mijn geld terug krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Foot Locker

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Foot Locker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rdebipersad