Klacht: Geen terug koppeling

op 10 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nou ik heb de klantenservice van Arriva aan de lijn gehad over bussen die niet kwamen opdagen ik zou hier een terugkoppeling van krijgen per email die ik nooit gehad heb, het is gewoon te bizar voor worden hoe Arriva met hun klanten om gaat betaal 80 euro per maand aan de bus en als ik dan savond vanuit mijn werk naar huis wil mag ik toch verlangen dat de bus gewoon komt ipv dat ik iemand me moet laten ophalen

Ik heb toen tegen de klantenservice gezegd dat ik een keer wat anders wou zien als een sorry en we hopen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Daar zou ik binnen 2 weken een terugkoppeling op krijgen per mail is nu 4 weken gelden

ik ben tevreden als Arriva mijn busgeld 1 maand gratis geeft of terug betaald want het is niks als gezeik met ze geef mij Veolia maar terug Arriva is niks!!!!!!

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 10 juni 2016 om 08:23 geantwoord

Hallo Max,

Ik heb even voor je gekeken, maar zie alleen de klacht van 20 april in het systeem staan. Deze is op 27 april afgehandeld. Je vervolgklacht waarover je schrijft, staat niet in het systeem en is dus niet geregistreerd. Dat verklaart ook waarom je geen terugkoppeling hebt ontvangen.

Voor het opnieuw indienen van je klacht c.q. het indienen van een restitutieverzoek kun je het beste het online klachtenformulier invullen: https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact/contact.htm En dan kiezen voor 'Stuur een bericht'.

Het is via dit forum namelijk niet mogelijk om dergelijke restitutieverzoeken in behandeling te nemen.

^DK
Webcareteam Arriva