Klacht: geen telefoonverbinding

op 11 oktober 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Sinds de verhuizing van mijn vader op 9/9 is het bij ziggo misgegaan. Het modem kwam te laat, maar was vrij snel aangesloten. Doordat de verhuizing bij Ziggo niet goed was doorgekomen had mijn vader (87 jaar) een tijdelijk nummer gekregen. Op 15 september kwam er een brief van Ziggo met het definitieve nummer. Echter nummer was niet actief. Gebeld met Ziggo en zij zouden het binnen 24 uur oplossen. Na verschillende sms( de dienstverlening hierin is in orde) dat de storing nog niet was opgelost, is na 2 weken ( 4 oktober) het tijdelijk nummer afgesloten en het nieuwe nummer nog niet actief. Oftewel mijn vader kan nu niet bellen of gebeld worden. Voor iemand die zelfstandig woont en zijn telefoon gebruikt voor noodsituaties is dit niet acceptabel. Ziggo heeft alle begrip maar kan het niet zelf oplossen. Probleem moet door India?? opgelost worden. Ook weet men niet hoe lang het gaat duren. Ik heb nu al bij elkaar 5 uur contact met ziggo gehad( bel elke dag), maar de ene keer roept men dat er aan gewerkt wordt en binnen 24 uur opgelost is, nu kreeg ik weer te horen dat het enkele weken!!! kan duren. Ik begrijp best dat de callcenter medewerkers hun best doen en begrip voor de situatie hebben, maar als zij het niet kunnen oplossen dan wil ik een leidinggevende spreken zodat ik daar afspraken mee kan maken( vergoeding, tegemoetkoming kosten, bloemetje met excuses, tijdelijk nummer/ander telefoonnummer) maar je wordt niet doorverbonden. Kortom een schriftelijke klacht indienen en dan maar afwachten wanneer je geholpen wordt
Dit is schandalig, te meer dat de alarmknop van de thuiszorg ook niet werkt. Overstappen is de enige optie, maar gaat gepaard met een wachttijd en extra kosten. Ziggo was wel zo snel om de KPN op te zeggen, maar een eenvoudig telefoonnummer aansluiten lukt ze niet.
Graag hoor ik van anderen of zij ook deze ervaring hebben.

direct een telefoonaansluiting
excuses van directie
vergoeding van kosten en tijd

Alle klachten die gemeld zijn door verdrietige ziggoklant