Klacht: Geen telefoon aansluiting

op 22 februari 2018 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Mh, 15 februari overgestapt van KPN naar Nle alles in 1 met behoud van tel.nr. Aansluiting tv en internet probleemloos verlopen. Helaas geldt dit niet voor de telefoon aansluiting, deze geeft een in gesprek toon.Hierdoor zijn we ernstig gedupeerd. Contact opgenomen met Nle. Klopt meneer het aansluiten kost even tijd. Als u morgen geen telefoon heeft neem dan weer even contact op. Volgende dag geen telefoon. omdat bellen en in de wacht te worden gezet geld kost ben ik verder gegaan met whatsapp. daar begint de hele riedel van voren afaan.Wat vervelend voor u, we hebben het druk, aansluiten kost tijd, aansluiten gebeurd handmatig, we hebben de aanvraag verstuurd.We zijn inmiddels een week verder en nog geen telefoon.Ik hoop dat u een oplossing kunt vinden om dez mensen aan te sporen er nu eindelijk eens werk van te maken. Bij voorbaat dank.

Als mijn telefoon weer is aangesloten

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar NLE over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 22 februari 2018 om 15:43 geantwoord

Beste meneer Troff,

Wij ontvingen van u tweemaal dezelfde klacht. Wij zullen uw klacht met referentienummer 687791 in behandeling nemen en u via die klacht voorzien van een inhoudelijke reactie.

Wij gaan daarom over tot het sluiten van deze klacht.

NLEx Klachtafhandeling

Heeft op 22 februari 2018 om 21:22 geantwoord

In behandeling nemen is mij al 7 dagen lang voor gespiegeld. Dit is volledig on acceptabel.

Alle klachten die gemeld zijn door H Troff