Klacht: Geen spullen en ook geen geld retour

op 04 mei 2016 over Janox.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Anderhalve maand geleden een toetsenbord voor mijn i-pad via Janox besteld. De toetsenbord bleek niet op voorraad te zijn en het zou lang gaan duren. In overleg zouden ze het geld terugstorten.
Na heel veel e-mails, telefonisch zijn ze niet te bereiken nog geen geld terug ontvangen. Ik heb sterk het vermoeden dat dit oplichting is.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Janox.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Janox.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Janox.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Janox.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Janox.nl

Heeft op 02 juni 2016 om 08:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Edwin Verwaal