Mijn Klacht:
In de kerststol die ik zaterdag 15-12 heb gekocht is geen amandelspijs terug te vinden. Ik heb de stol nu voor de helft opgesneden. Geen flinter van de beloofde spijs te vinden. Op de verpakking staat dat de stol met 20% amandelspijs is gevuld. Het merk is excellent
Gewenste Oplossing:
Wanneer ik een stol krijg die wel is gevuld met de beloofde spijs. Ik had de stol gekocht om vandaag 16 -12 uit te delen bij een brunch en was teleurgesteld. In een kerststol hoort spijs. Als ik had geweten had ik de stol niet bij Albert Heijn gekocht. Mogelijk zijn de andere stollen die in de winkel liggen niet gevuld. Ik ga mijn stol nu ergens ander kopen .geen vertrouwen meer.
Maar wil dat de stol wordt vergoed. Heb de bon niet meer.


